Saturday, May 7, 2011

AH tanye AC jawab~~~

salam semua~~~ AH tanye abg chik mana blog?? hahaha aku senyap jek sambil tersenyum.. maklumlah musim2 hangat bercinta ni terlupa kejap blog, tapi tadi sempat jugak lah teman kan AH layan koir kat panggung UM, seronok jugak, feseni tahun depan aku nak join koir plak lah~~~

erm apa-apapun kalu korang masuk blog aku ni mesti tertanya2~~ kenapa duit? kenapa gambar kereta? hehehe semua ni pembakar semangat jek~~ biasalah musim cuti ni ramai yang dah tertanya2 nak buat apa... aku dengan jawapan aku mestilah kerja~~~ huhuhuhu ermmm ade agen persatuan ni offer buat marketing...

tapi aku tengok deorang ni semua berkepentingan~~~ so malas lah nak komen banyak~~ pandai ajak budak2 um ni konon2 niat nak bantu tapi ade udang dalam cha kuew tiaw~~~ hahahaha
ape2pun aku cuti ni nak keje lebih sikit hope korang doakan lah aku ye~~~ dah tua2 ni baru naksambung blaja memang susah sikit banyak komitmen~~~ tapi aku diam sendiri jek lah~~ sapelah yang sudi dengar masalah aku ni kan~~ hehehe newak korang doakan jek lah aku ye~~~ mudah2han kita semua diberkati ALLAH.... aminn~~~~ jumpa lain kali ye xde modal lah malam ni~~~~ ape2 pun cuti ni harap semua buatlah kerja berfaedah ye~~~~ udah dulu ya~~ da~~~~

2 comments:

  1. cinta x menghalang berblogging bro. tu semua alasan semata2. haha.

    ReplyDelete
  2. wakakakaka~~~~~~ adeyyyy~~~ yelah3~~~

    ReplyDelete