Monday, March 28, 2011

keluhan si hati hitam~~~

Keluhanku tidak lagi diindahkan… kadang kala ku rasa diri ini tidak lagi berguna.. aku sedar akan keburukkanku yang sukar untuk ku ubah…. Akan tetapi aku masih ada usaha untuk mengubah… kehadirannya amat bermakna bagiku….. sampai aku buang segalanya yang berada disisiku…..
Aku sanggup korban apa saja semata-mata tanda usaha cintaku kepadanya… tetapi seringkali pengorbanan ini menjadi sia-sia disebabkan keilapan diriku sendiri… walaupun aku sering berhubung dengan orang lain tetapi hatiku tetap satu untuknya….. walaubagaimanapun aku tetap berusaha untuk berlaku jujur terhadap cintaku……


Andaikata hatiku dibuang dan disingkirkan aku akan berjanji pada diri ini…… bertambah ramai lah mangsa yang akan menjadi permainanku……..
Xpelah alang2 dah kotor biarlah hitam.. kalu dah kita ni dlabel jahat… so sampai bila-bila pun orang rasa jahat…. Tapi jauh disudut hatiku untuk mengubah segalanya… kerana jantung ini tidak pernah berhenti berdegup berzikir kepada ALLAH…..
Ya ALLAH biar apapun halangan yang menimpa hati ku masih berzikir padaMU ya ALLAH……. Bantulah aku~~~~~

No comments:

Post a Comment